Spännande dag idag då va!

Idag blev de då att vara med miss eriksson! :D

Det börjde att hon kom och hämtade mig från min farmor, så att vi kunde fara och handla till vårat bak. Vi bakade då cupcakes dom var faktiskt ganska goda, men så jävla mastiga orkade inte ens äta en innan jag började må illa xD

Efter att vi  bakat åkte vi till Gve och körde raggen! :D Kul som vanligt. Men vi hade varit elaka och lämnat min syster själv i mbgt, så jag sa till henne att komma till Gällivare, så hon kirrade sjuts dit och så fick hon åka med mig och Ida. Men annars så har vi ju sladdat till 1000 och bara lekt idag! :P

Imorrgon kanske det blir träning xD Men man får ju se! :D

Men skriver mer imorgon är så jövla trött just nu att jag inte ens vet vad jag heter xD

Puss & Godnatt!

AntoniaOlivia

Men här kommer en snyggig bild på Idas merca! :D




-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback