Möte-stacken-bowling

Idag blev en ganska fullspäckad dag iaf :P

Det börjde med då att min musik/körlärare ringde med ang ett musikcafé som vi ska ha på stacken ( 20/3 så se till att komma ;) ) Så jag var tvungen att ringa lite folk om ljud och ljus och faktiskt engegemang av att kanske vara med i själva programmet :P

Sen blev det ett tjejgrupps möte där vart vi snackade lite om Göteorgsresan, och vi inser att vi behöver ca 10000 kr till, så om någon av er som läser min blogg råkar vara egenföretagare eller känner företag som vill sponsra pengar till en grupp tjejer som verkligen vill åka till Göteborg så kan ni väl lägga en kommentar i bloggen? :)

EFter mötet blev jag kvar på stacken, och tur var det, eftersom att det kom typ 1000 små ungar som skulle klättra idag, och tur var de också, eftersom att vi fick sälja svin mycket fika! :D Och det är ju riktigt roligt! :D

Sen blev de ju bowling, det gick faktiskt ganska så bra, men imorgon är den riktigt matchen! :D Som kommer vara mellan mig och OVE! Och jag kommer sååå vinna över han!!

Nä nu alldeles snart blire sängen, om jag inte väntar tills pappa kommer hem, för just nu är jag helt ensam hemma, och fast jag snart fyller 16 år så tycker jag iaf att det är ganska läskigt....

Puss&God natt!

AntoniaOlivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback