Who is that girl living my life

Idag fyller min lillebror år! Grattis på diig och han känner sig nog ganska späd eftersom att han fyller 15 år, och 15 år betyder att man får 10.000 av Farmor! Vilket jag också fick när jag fyllde 15 :D

Idag så cyklade jag till sf och hämtade ut biljetterna till mig och Sandra till Twilight Movie Night!! :D det börjar verkligen närma siig:D Påtal om Sandra så kommer hon till mig imorgon! Och om de är bra väder då så kommer vi åka ut med båten ett tag, säkert inte så långt bara till Stensborg eller något, men har vi riktigt tur så blire klubben! :D Och det beror ju lite på när hon kommer också xD

Juste jag har ju inte berättat! Jag har fått sommar jobb! :D

I LKAB i Luleå, så jag kommer få jobba här i tre veckor, faktiskt lite synd på ett sätt för nu hinner jag inte träffa pappa under hans semester men jaja. Det kommer ju liksom mer lov och jobbar ju gärna 3 veckor eftersom att det kommer verkligen pumpa in pengar, speciellt när jag kommer jobba på marknaderna också! :D

Nä nu snart så står det fika på schemat! Ha en underbar kväll allihopa, så ska jag skriva lite mer imorgon :)



Jag och mitt drill diplom! :D


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback