vaxade armar och färgat hår

Så idag när jag färgade håret så kom jag på att jag kan ju faktiskt vaxa mina armar medans jag väntar på att färgen ska verka, så jag öppnade vax förpackningen så märker jag att det kom inte med några remsor. Så när färgen var klar fick jag och Sandra åka till coop för att byta förpackningen så jag fick några med remsor, och det gick ju så klart jätte bra eftersom att jag hade kvar kvittot och så.

Så när jag kom hem vaxade jag armarna och det gjorde faktiskt inte alls ont, tacka gud för det. Men nu ser jag att jag har missat lite smått så får ta och vaxa imorrn också :)

Nä nu blire för mig att slå på en film och förhoppningsvis kunna sova snart också :) Vill ju vara utvilad eftersom att det är brännbollstunering imorgon! :D sen blire också att fara på stan med Malin som ska ta och köpa lösögonfransar åt mig i födelsedagspresent! :D




-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback