Tjoobre här är Olivia som kan sitt dingding!!!! :D

Tjosan sitter just nu på havsbadet inne i skeppet och har hyrt en dator så man kan kolla lite på fejjan, måste erkänna att först skulle jag inte blogga med då kom jag på att jag har världes nyhet att berätta! Jag har äntligen köpt en stämapparat.

Det är riktigt kul här och har träffat många riktigt härliga personer, imorgon blire troligtvis att fara och träffa filip från Bluebird, eftersom att han bor i Piteå, men dock så har jag inte fått tag på Thom så kommer nog inte träffa han.

Men nu äre bara 2 min kvar tills Sandra ska ha datan, så vi får hööras! Kommer skriva på torsdag igen, och ska försöka få in bildbomben som jag lovat! :D




Så slänger in en bild på filip eftersom att jag ska träffa han imorrn! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback