Stan - hemma - gällivare - solning

Nå var ju på stan idag med Sandra och Malin, det var faktiskt ganska roligt, hade varit bättre om jag inte varit såå jävla trött! Men iaf jag fick iaf med mig hem en bh och en pinsett, bhn var riktigt snygg liiila och kostade bara 99 kr, så den fick jag som present av Maaaalin :)

Nu sitter jag och väntar på att Sandra ska bli klar så att vi kan fara till badet och sola. Hojj det kommer verkligen bli såå skönt, och bli brun så jag inte kommer se ut som nån jävla vitadamen på rödamattan. Jag hade liksom köpt en dove hudkräm med liiite brun-utan-sol i men mamma sa att jag inte borde använda den just till balen eftesom att min vita klänning kan bli lite fläckig, så man lyder ju mammas råd och åker och tar en soolning ist :P

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback