Skärgården under midsommar - Hejdå

Nu verkar det som att vi inte alls kommer åka till Hinderön imorgon. Och det tycker jag verkligen är synd, för det är en sak som jag verkligen har sett fram emot har typ räknar dar i min skalle också. Att få fara imorgon sitta ha trevligt och spela gitarr och bara göra ingeting egentligen.

Men nu verkar det som att vi inte kommer åka före på lördag och bara få vara där en natt, ochd et tycker jag suger! Jag vill hellre vara där under midsommar dagen än att komma dagen efter. För det är ju det som ar mysigt!!!! Att sitta ute på en brygga och äta midsommar maten, inte sitta i nån jävla lägenhet det är ju itne ens kul då! 

Och sen att vi ska åka till en massa annat folk som jag inte ens känner sitta där och ha tråkigt hela jävla midsommar och kubb NEJ TACK ! Då hade jag hellre kunnat vara i Gällivare och firat midsommar med mina vänner!  För det var därför som jag är i Luleå för att vi skulle åka ut med bååten under midsommar, men ikket!

-Kommentarer
Postat av: Jörgen

Nå var nu inte så! Du ska se det positivt istället. Det som komma skall kan vi aldrig förutspå!

- 2010-06-23 @ 15:53:58
Postat av: rebban

jag och matti kommer till luleå på måndag ifall du är kvar och vill umgås någon dag då :)

- 2010-06-23 @ 16:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback