sandrrajjohansson.blogg.se was here!

Tjenispenis!

Nu har Olivia kommit till min husvagn.. eller okej hon kom igår :D Går när hon kom så åt vi och åkte ovh bada i havet. Först var det skitkallt! Men som ni alla kanske vet blir det oftast varmare senare när man har varit i ett tag. Efter vi hade badat så spelade vi kort med Alexander, Jonatan, Sebastian och jag och Olivia.


Idag var vi på stan, Olivia köpte en bikini, trosor, två tröjor och ett par byxor. Vi var på stan ett ganska bra tag och när vi kom hem så badade vi i poolen med Alex o co. Olivia träffade även sin älskade Philip!♥ :)

Snart ska vi.. hm vet inte? Bada i havet ikväll kanske, men nu har jag inge mer att skriva. Förutom: LÄS MIN BLOGG! :D:D

pussokram! 





                   // www.sandrrajjohansson.blogg.se


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback