Köpmangatan 31

Sitter just nu hos mamma då, egentligen vare väl täntk att jag skulle till pappa, men sista natten i Pite började jag må ritkigt illa, så jag fick åka till mamma ist.

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva, menmen. Mamma och Ove är på grillfest i detta underbara väder eller inte det spö regnar och är riktigt kallt, vad jag tycker iaf. Men jag har då varit på ica och införskaffat mig lite godis och en Ben&Jerry :)


Som jag sa till dig " Jag kommer alltid bry mig om dig, även om jag inte alltid finns där för att visa det åt dig"

Det står jag för och det gäller än. Men jag tänker fan inte acceptera att du behandlar mig som du gjorde i onsdags finns fan inte på kartan! Bara för att du har hittat en annan som vill vara med dig behöver du inte behandla mig som skit.

Kom tillbaka när du är singel

Var också en sak som jag sa, och det står jag också för. För jag tror att du kommer vara annorlunda då. Eller nej du kommer bli som vanligt, den person som jag kände och älskade för drygt 2 år sedan!


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback