How to save a life

Hejsan allihopa!

Egentligen vet jag inte ritkgit ad jag ska skriva, men eftersom att jag ska bort ända till söndag så tänkte jag att jag skulle  försöka skriva lite. Under midsommar så åker vi till hindersön med en massa jävla folk xD Och ja det kommer väl bli som vilken midsommar som helst, på ett eller annat sätt så kommer det spåra, men det får lösa sig där och då :) Jag hoppas verkligen att jag kommer få ta med mig gitarren, för om jag inte får de så har jag ingen aning om vad jag ska kunan göra eftersom att min data kan jag inte se film på, min dvd spelare är hos pappa och jag känner inte riktigt för att läsa, för nu har jag gjort det ganska mycket på den senaste tiden :) Men på något sätt ska väl de också lösa sig xD

Ska försöka skriva lite imorgon, och om jag har ritkgt tur så att min data fungerar, eller att den vill logga in på internet så kommer en massa lite bilder som från Idol, strängnäs, piteå och balen :)

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback