God morgon!

Tjosan, har alldless nyss vaknat typ xD Ska typ börja fixa mig nu. Ska bara skicka iväg ett sms till Ida så jag vet om det blir trasig moped eller traktor till skolan :P

Idag på skolan kommer vi göra något som kallas "uppdraget" har typ ingen aning om vad det är eftersom att det är något Tallbacka börjat med förlängesen, men det är typ att vi i klassen kommer få olika uppdrag som vi ska lösa under dagen, det kan vara att man ska svara på några frågor eller typ fara till Gällivare för att hämta en kvist eller få en stämpel av polisen xD Så hojj, jag tycker inte om sånt men det kommer nog bli roligt iaf.

Idag är den sista dagen som jag någonsin kommer sätta min fot på skolan Tallbacka.

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback