Första lasset till Luleå

Gissa vad?

På fredag kommer mitt första last gå till Luleå, det känns så otroligt skönt att jag äntligen kommer få göra detta. Jag har viljat flytta till min mamma så himla länge och nu kommer jag få göra det. Det kommer verkligen bli en stor förändring emot vad det är hos pappa, jag kommer verkligen inte kunna göra av med så mycket pengar som jag gör här, så ser ju hur det blir med det. jag kommer typ bli depp!!!

Jag kommer verkligen att sakna mina vänner, Annelie kommer ju iof bo i Öjebyn så henne kommer jag försöka träffa så ofta jag bara kan, men där emot Malin och Sandra som flytta till Kiruna kommer det bli lite värre med, eftersom att jag inte vet än hur det kommer bli med loven och helgerna. Kommer försöka till en början vara så mycket i Gällivare jag bara kan, så jag kommer fortfarande kunna vara med i kören och ungdomsrådet. Och det betyder verkligen mycket för mig.

Och sen alla vänner som jag har kvar i gällivare har jag ingen aning om hur det kommer bli faktikst, kan ju inte riktigt träffa alla när jag är här eftersom att jag bara är här två helger i månaden, eller kanske mer eller mindre. Men måste ju på något sätt försöka träffa de allra mesta!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback