Bree Tanners andra liv + Twilight movie night

Sitter och väntar på boken som fan som jag har beställt, det är liksom en paralell berättelse till Ljudet av ditt hjärta. Om ni har läst den så kanske ni kommer ihåg en av de nyfödda som hette Bree. Denna bok handlar alltså om henne. Tror verkligen att den kommer vara riktigt bra. Och eftersom att jag åker och är ledare på ett läger så kommer jag ha något att läsa under bilresan! :D

Sen så om ni kommer ihåg så var jag på en natt premier på New Moon förra året, då de visade både Twilight och New Moon, nu ska jag på samma sak men de kommer att visa alla tre filmerna, Dvs Twilight, New Moon och Eclipse! :D





-Kommentarer
Postat av: amanda j

heeeej olivia

undrar om du skulle kunna skriva receptet till dina chokladmaränger? eller länka sidan du hittade det på(om du hittade det på nån sida vill säga)

hehe, de var goa :D & jag ska baka till klassen...



/amanda

- 2010-06-08 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback