Brännbollstunering!

Gissa vad!

Våran klass vann hela tuneringen! Fatta att det var roligt. Haha jag gjorde värsta grejen idag. Vårat lag höll på att bli utbrända, men jag var kvar så när jag skulle slå var jag jätte orolig först, men sen fick jag en idé att jag skulle slå bollen så att den studsade inne och sen så att den for som käve, och jag klarade, först var de flesta orolig att den inte var inne, men när de märkte att den var de så sprang alla så dom kom in! :D

Nu på ett litet tag bara blire att först fara och fika med Sandra på nyfiket och sen efter det kommer älsko Maaaaalin, så ska vi gå på stan och köpa lite grejer, bland annat ska jag få ett par lösögonfransar till balen och lite annat smått, måste typ också köpa en ny bh eftersom att ingen jag har passar till min klänning som jag ska ha på avslutningen.


Pusshejjs!

AntoniaOlivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback