Sömnlös i natt också

Hojja, jag hatar fan det här! Nu kommer jag somna kanske tidigast vid 6. Och kommer vilja sova till typ 3? Och detta går fan inte mer! Jag blir galen! Skolan börjar om mindre än en vecka och jag kan inte ens lägga mig i tid! Undra om de skulle vara smart att inte alls gå och sova idag? Så kommer jag somna tidigt imorgon, men då kan det ju bli så att det blir samma miss som idag att jag vaknar igen kl 12 :O

-Kommentarer
Postat av: Ida

Det är inte så smart att vaka egentligen, för när du väl lägger och ska sova så ska du ta igen föregående natts sömn plus natten som kommer. Och då finns ju risken att man sover längre, men om du vakar lägg dig jätte tidigt på den kvällen så kanske du vaknar i tid? Finns ju alarm också Olivia! ;)

- 2010-01-08 @ 05:44:06
Postat av: O L I V I A

Ida, det var ju de att det finns snous knapp på alarmet ! :S

- 2010-01-08 @ 06:46:58
-URL: http://minlillagronaflodhest.blogg.se/
Postat av: Ida

Den känner jag till mycket väl ;) vi är bra polare den där knappen och jag!

- 2010-01-08 @ 07:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback