Packad och klart...

jaa, nästan iaf xD Jag har ju packat liksom, men jag laddar fortfarande kameran och mp4 an ! Och gissa vad! Jag fick ta med min både kameran och min dator! Snacka glad jag blev! Eller jaaa, nuu blire ju för mig hela helgen att skriva och över huvudtagen lista ut vad en krönika är xD Fast tog ju med min lite filmer, så när alla andra sover så kan jag kolla fiilm Great balls of fire ofc! :D Jerry Lee Lewis är då miin nya älskling! :D

Nu ska jag snart slänga mig i duschen, eller kanske bättre om jag gör de imorgon? Så att man inte ser ut som en häxa som har brinnande hår på skallen imorogn xD

Så imrgon blire ingen skola för mig, jag skulle egentligen med det visade sig att viinte hade någon so så jag skulle bara ha haft en lektion så jag pratade med min lärare som då sa att jag skulle börja skirva på min krönika :P
Så imorgon 13.00 går bussen Tina  är jätte snäll och kör mig till bussen så jag slipper åka linjebuss med en dataväska, en bag, en handväska, kameraväska, och e saxofon, de känns riktigt skönt iaf! :D


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback