God kväll! Grattis KENT!

Nå var ju till Kent idag, riktigt rolig fick leka med hans hund som är hur dum som helst, jag har nog inte träffat en hund som är dummare i vissa tillfällen. MEn hursomhels hur underbart glad hela tiden och allt! Gillar verkligen den stoora hunden :P

Men han fick en Dammsugare och 1500 spänn av oss och farmor. Hoppas att han blev nöjd!

När vi kom hem så la jag mig i sängen och sov igen! -.-' hojja jag är verkligen hopplös xD Hoppas att jag kommer kunna sova inatt iaf *korsar fingrarna* Men iaf nu är jag hur hungrig som helst har inte ätit något på hela dagen! Men jag orkar fan inte äta någonting, eller rättare sagt jag orkar inte laga någonmat, och det enda vi har hemma är köttsoppa :( Nå så får se hur jag överlever resten av kvällen xD

Grattis på 44 års dagen!


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback