Arvidsjaure nästa!

Tjena alla!

Jag kommer typ nyss från Jazzen, det var riktigt roligt idag. Men jag har haft så jävla ont i ryggen hela dan så efter den så blev det lite värre. Eller mycket värre faktiskt men det får gå xD

på fredag 13.00 så går bussen mot Arvidsjaure det kommer att bli svin roligt! Träffa alla piteborna igen och sedan nya arvidsjaurebor också! Jag tror verkligen att detta läger blir lyckat!

Men nu är de bara tjatet på min pappa som väntar, eftersom att jag verkligen vill ha med mig min dator och min systemkamera! För har jag bara med min mig lilla då kommer jag inte fota någonting! Så därför vill jag ha med mig min " Stora" Så jag hoppas att jag får de :P 

 


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback