Mitt år lite grann

Januari



Bluebird! Som var så helt underbart! Jag fick träffa massa nya vänner, och spela jazz, bättre kunde det inte bli! Och nu är det exakt 2 veckor tills vi får träffas igen! <3

Februari



Jag skaffade glasögon



Och min lilla sysyster blev en fjortis ;)

Mars




Jag och massa från Gällivare och Hakkas hoppae på tåget i Gällivare, vaknade i stockholm tog oss till Strängnäs och hade en riktigt rolig helg, vart jag fick träffa så otroligt underbara personer! :)

April






Jag hittade min balklänning




Vi hade ett underbart roligt läger med Kyrkan i älskade Fagervik! Det vaer verkligen ett minne för livet! :D



Jag blev även intejuvad av Radion! :D

Maj



Maj inleddes med IDOL! Det var grymt roligt, och jag fick träffa Peter Jihde första gången :D



Sen hade vi kulturskolans läger i Piteå! Riktigt roligt :D



Göreborgsresan! Som vi hade kämpat med flera månader för att få åka dit, hela resan var en riktigt upplevelse! Liseberg, stan och få träffa min älskade kusin Sarah :)



Sen så vann jag ju Stependium för mitt drillande :D

Juni




Då hände det största jag någonsin varit med om! Jag gick ut 9an! Med hyffsat bra betyg och inte helt skolless än! :) Och sommarlovet började! :D



Under Juli jobbade jag kanske mycket, därför finns det knappt nå bilder, men sista Juli var jag på PDOL och fick träffa movits och massa andra! OCh det var underbart roligt! <3

Augusti



Då var vi ute ganska mycket med båten, eftersom att det inte var så länge kvar innan vi var tvungen att ta upp den, sen så var det ju även LK som var riktigt roligt! :D



Jag började på gymnasier ESTET - MUSIK blev det då, helt underbart! Vill varken byta linje eller klass! :D

September



Vi hade tältningen i klassen och vi började komma varann väligt nära på så jätte kort tid!



Vi hade idol-kväll hemma hos mig! Det var super mysigt och jag började få riktigt bra vänner i min klass

Oktober



Vi började ha allt med film kvällar med varann i klassen och vi skapade ett litet gäng :)



Vi har alltid jätte roligt! Och det är verkligen svårt att lämna alla underbara och åka tillbaka till Gällivare! ( sista bilderna är en dag innan lovet sista gången vi traääfades innan lovet och jag skulle åka till Gällivare, det var väldigt känslosamt och vi stod och kramades flera minuter)

November



Då vare ju Idol i Luleå! Jag fick snabbt en favorit vilken var Jay smith!



Vi hade en till väldigt rolig filmkväll! :)

December



Hela December gick super duper snabbt! Jag hann knappt ens tänka! :O



Jag fick en ny väääldigt söt vän! Kommer dock inte ihåg om det var novemer eller December (A) Men hon är Otrolig iaf! :D (tjejen inte hästen! :D)

Det var lite kort och gott mitt år som varit, och ja, jag är väldigt nöjd över mitt år och hoppas att detta kommer bli lika bra :)

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback