Känner att jag måste blogga!

Jag vet inte varför jag känner så, och jag ver framförallt inte vad jag ska skriva om :O Men nu vet jag!


Nu har det gått 1 termin, sen jag började estet! Och det känns underbart! Jag har fått så många underbara och älskvärda vänner! Det är helt sjukt hur fort det har gått och det är verkligen jätte roligt! Jag älskar verkligen min klass, hade inte bytt den mot något annat i världen!

Det känns som att det bara var för någon vecka sedan som jag för första gången gick in i lärkan, var helt vilse och höll mig nära Tobbe eftersom att han skulle gå i min klass och han var den som jag kände ( fast ändå inte, vi hade nästan aldrig prata irl bara på msn ) men iaf, jag har iaf väldigt rädd och blyg dom första dagarna, dom första jag träffade var Amanda och Amanda, eftersom att vi hamnade i samma grupp med treorna när dom skulle visa oss runt. Vi började babbla på ganska mycket, och en dag gick vi och åt lunch tsm på Subway, det var riktigt trevligt.

Sen när My började i min klass blev jag riktigt glad, jag började på något sätt känna mig ännu tryggare, eftersom att vi var vänner. Jag och My lärde känna varann på det sättet att hon var min drillärare, så när vi var i Piteå i Maj började vi komma varann närmre för då var hon, jag och Josefin med varann istort sett hela helgen :D

Efter tältningen var allt frid och fröjd, alla kände alla, alla visste saker om alla och sånt kul. DÅ visste jag verkligen att det kommer bli 3 riktigt roliga år!  Tältningen var verkligen as rolig! Vi satt och grillade och sjöng massa sången och dansade och berättade historier ( Eller Anton gjorde det xD Och många blev jätte rädda.  blått blod, seriöst?.....) Så den gjorde nog verkligen att sammanhållningen blev bättre, och detta gjorde vi alltså 3 veckor efter att skolan började!



Efter bara ett väldigt litet tag var alla jätte bra vänner, alla kan prata med alla och vi håller helt enkelt ihop. det är jävla roligt att bara kunna dra någon i armen och dra med dom till ett ensamblerum och bara jamma som fan ! :D Eller ta och spela kort, eller äta lunch och prata med någon som man inte så ofta pratar med.

Eos-projektet gjorde så att inte bara vi i klassen utan att många 1or kom varann nära, jag fick träffa en jätte underbar tjej som heter Dajana och jag visste inte ens att hon gick på skolan innan vi hamnade i samma grupp! Men eosen var verkligen riktigt rolig! Vi jobbade på och babblade på om allt och ingeting. Så förre onsdagen hade vi riktigt jävla trevligt när vi satt och väntade på att eosen skulle börja igen, några spelade twister, några satt och pratade lite och sen så fick vi se världens bästa rapp av Jack och Anton! :D

Idag så har vi då i ES1A gått med varann i en termin, och vet har verkligen gått jävligt snabbt! Och jag har haft så sjukt roligt och det jag är gladare än någonsin att jag sket i vad Magnus sa och började på estet iaf!

Att veta att jag inte kommer träffa några innan skolan börjar igen, gör fan ont på något sätt! Det är helt sjukt! :O Men det är nog bara för att jag älskar klassen så jävla mycket!!!


-Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

- 2010-12-18 @ 16:39:39
-URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback