It´s just the way it goes!

Men hörrni, idag har jag verkligen varit med om en heldag av rang!:D

Dagen började med att jag åkte till Fridas skola, som jag inte hade någon aning om vart den var, men Frida hade ritat en riktigt fin karta till mig, så jag hittade! Där så fixade Frida mitt hår, och så sminkade vi oss. Väl där borta träffade jag min sommar kompis Robert haha, det var lite random, men iaf! :D

När vi var klar på skolan vare ju drilldax på Smedjan, första gången gick det verkligen piss! Och jag menar de xD Men efter att vi slutade bli nervösa så gick det faktikt riktigt bra! Vi gjorde programmet typ 6-8 gånger tror jag, det avr ju lite folk som tittade, alla stannade ju upp ett tag, men jag vet inte om vi fick så många som var intresserade xD Måste slänga in ett tack till Sanna, Sanna och Jocke som hjälpte till idag, ni är jätte snälla!

Efter smedjan, gick jag och Sanna hem till mig och fixade med eldstavarna och åt lite mat, sen gick vi ut på stan igen och då hittade jag en jätte söt tunika, diggar den som fan! Men sen gick vi hem till mig igen, och då väntade vi på Frida och spelade kort. När Frida väl kom så gick vi ut ganska så direkt och drillade med eld på min gård, och självklart var det ju "kändisar" där, Jonatan Lundberg var det iaf som stod och kollade på oss ett tag, som kommer min lärare PA ut och började filma oss xD Det var ganska coolt! :D Men då så drillade vi och det gick riktigt bra, vi sprutade även också, det var riktigt kul, men oljan var lite äcklig och fettig xD

Sen gick jag och Sanna in till mig och kollade på Weeds och myste på, sen så somnade vi båda i min lilla säng xD hihi :D

Imorgon äre elddrill på stan som gäller, och helvete! kom nyss på att jag glömde hämta vårat polistillstånd, får ta och hämta det imorrn direkt på morgonen, eller så får Frida göra det innan hon kommer xD Det löser sig iaf. Men imorgon Gulapaviljongen (utanför shopping) missa inte!

Nu sitter jag och lyssnar på min älskade Jay smith är så glad över att han skiva komit på spotyfi, men det är en skiva som jag verkligen vill ha själv! Så får kirra det, eller så kanske man får den i julklapp ;)

jaja, nu blev det ett lång inlägg, så bjuder på en bild på min älskade Jay också! :D


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback