Hatar rubriker ;)

Nu är det ju så att jag inte har bloggat på ganska länge, men det är för att jag har haft eosen som har tagit ganska mycket tid och ork, sen har jag också haft en jävla massa prov och allt! Sen så kämpar vi ganska hårt med drillen nu också, det har varit massa mejl, telefonsamtal och möten och allt möjligt, för nu är det nära! Vi har fått in  anmälningar på 2 veckor tror jag det blir xD Och det kanns bra :D hoppas bara att det är några fler som anmäler sig! Sen i onsdags blev det att drilla med ELD det var riktigt jävla roligt!!! :D På tisdag ska vi drilla på smedjan! Kom och kolla ;)

Idag ska jag åka till Gällivare, och fixa i mitt rum, som är katastrof nu tror jag :S Eftersom att min syster har varit och bytt rum med mig, så jag har ett annat nu :(:(:(::(:(::(:( BUUUHUUUU!!! FAN VAD JAG KOMMER SANKA MITT GAMLA RUM!

Imorgon äre X-mas pary som gäller, tror jag iaf xD Är inte säker än. Och på söndag ska jag vara med en riktigt saknad Rebecca Nordvall! :D

Men nu snart ska jag gå och möta amanda och gå till skolan för endast TVÅ KONSERTER känns det onödigt? JA! :O hade fan kunnat åka till Gällivare igår! :O

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback