Bloggen är inte glömd!

Det är så här att min älskade dator har gått sönder! Eller det är något visur eller så i den, så jag kan inte använda den iaf, och när jag får en dator lägger jag inte så stor tid på att blogga (A)

Men iaf idag blir en hektisk dag, nu sitter jag på bibloteker har varit liye badass och skrivit ut 40 informationsblad och sen lite papper som ska till polisen idag. Jag hoppas verkligen att det går bra där.... Men iaf, sen idag ska jag till Bensbyn med frida och d'r ska vi drilla med lite eld och göra klart programmet för imorgon, när vi ska drilla på smedjan, kom gärna och kolla, vid 12 kanske ;)

Men, jaja. nu vet ni lite vad som händer, puss på er! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback