Skooolan snart! :D

Nå men sitter i mitt rum nu och väntar på att jag ska kunna börja gå till skolan, för att det inte ska vara allt för länge kvar, för det tar ju liksom bara 5 minuter att gå till skolan :)

Nu äre bestämt, jag valde sång kursen detta år, men ska ringa och prata emd kulturskolan för att se om det finns plats för en liten saxofon tjej som är inne på sitt 7e år nu! Shiit, det känns som att det var igår Tomas kom och berättade att jag skulle få börja spela! :D

Ikväll åker jag till Gällivare :D Ska bli riktitgt nice! Så ikväll blire stacken hela kvällen hade jag tänkt! Så det blir bara att hoppa in i bilen, upp till Malmberget och sedan hoppa på mopeden och ner till Gällivare igen! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback