Panik i massor! :S

4 år: Mamma kan allt! 8 år: Mamma kan mycket! 12 år: Min mamma kan faktiskt inte allt! 14 år: Mamma fattar ingenting! 16 år: Mamma är hopplös! 18 år: Hon där? Hennes datum har gått ut! 25 år: Mamma kanske vet lite om detta. 35 år: Innan vi bestämmer oss, frågar vi mamma. 45 år: Undrar vad mamma tycker om detta? 75 år: Jag önskar att.....jag kunde fråga mamma om detta. Kopiera detta om du har världens bästa mamma ♥

I måndags innan jag åkte hit till malmberget så fick jag seriöst paanik! För jag kom på att det var bara 2 veckor kvar innan skolan började, och jag hade seriöst inget skolmatrial. Och inga pengar för både lönen och månadspengen kommer 23e när då skolan börjar!

Så igår så skickade mamma en bild på block som hon hade köpt åt mig, och sen i måndags så sa hon att hon skulle fixa pennor och sudd och lite sånt åt miig! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback