Good morgon!

Det slog mig!

Om 5 dagar, alltså 5 dagar flyttar jag till Luleå! Alltså på riktigt! Och jag har inte ens nästan tänkt tanken på att börja packa! Det enda jag har där är ööhmm... min gitarr?! :O Och jag vet fan inte hur jag riktigt ska hinna med allt och alla, måste packa, flytta rummen och hinna vara med mina kompisar! Eftersom att jag inte vet när jag kommer vara med dom igen. Speciellt Ellenor och Alicia, eftersom att vi inte har träningar tsm nå mer så ja då vet man ju aldrig :S

Aja, allt kommer väl att lösa sig. I värstafall så får jag väl leva på gitarren jag har hos mamma och börja plocka med mig saker när jag kommer på helgerna. Vilket är ett måste för mig eftersom att jag ska gå kvar i min älskade köör! :D



Sedär, engligt hitta.se är jag en äkta lulebo ;)

-Kommentarer
Postat av: josefinee

OFTA DOM HAR BILDER PÅ EN?! :O

- 2010-08-12 @ 15:46:57
-URL: http://inmyownlittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback