Du kan kalla mig untanför för att jag inte gjorde som dom andra gjorde förr

Hoff, vilken natt jag har haft. Helt förjävlig! Det har varit typ asvarmt, och sen vare kallt. Har haft jätte ont i hela kroppen och inte kunnat andas och hostat och haft mig.

Pratade med Josefine nyss som jag var med på LK och både hon och Sandra hade fått samma sak som mig! Josefine var på bättringsvägen nu men Sandra hade fortfarande. Och precis samma saker, men det gick typ över efter 2 dagar. Vilket betyder att jag bara har idag kvar med den här jävla skiten :S

Idag blire bara att vara hemma och slappa om jag ska må som igår så. En film och knarka alvedon för har fått så jävla ont i ryggen och nacken också :S

Så idag kan det bli en dag med mycket bloggningar. Och idag kommer en till bildbomb det lovar jag! :D OCh det kommer bli från allt möjligt tex Strängnäs, Idol, Pite, Göteborg och lite sånt :P

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback