As we go on we remember all the time we had togheter

Som jag skrev så slog det mig att skolan börjar om typ 2 veckor! Men så slog det mig en till sak! Det kommer inte vara i den underbara klass som jag gick i tidigare! Utan det kommer bli en helt ny klass med helt okända personer! Det är typ två stycken som jag känner lite grann eftersom att vi har spelat i samma Jazzesamble, men sen är det ju bara en massa okända! Det enda som är possitivt är ju att vi har samma intresse och så men sen vet jag ju inte.

Att vi gick ett år på tallbacka var faktiskt riktigt bra! klassen fick så bra sammanhållning och jaa. Det var så jävla bra klass! Ångrar inte ett dugg att jag faktikst böt till denna i sexan!

Hoppas att vi kommer träffas igen hela klassen!

Bästa klassen ever! <3


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback