And we don´t give a fuck!

Sitter hemma i Malmberget just nu. Mår verkligen askasst! Det känns som att min huvudska sprängas och att min hals kommer spricka och allt möjlig! HOOOOFFF!

Var ju på PDOL och kollade på Movits! Och dom var helt jävla underbara! Satan vilken konsert! Det var nog den bästa jga har varit på någonsin! Och då äre bra! För jag har varit på jävligt många! Men jag fotade mig med Johan och har älskade mina glasögon, eftersom att det var likasdana som dom har. Så han tyckte att vi skulle fota oss igen efter konserten, men eftersom att kameran dog så orkade jag inte ens söka upp dom xD


Ni kan ju dissa mitt ansikte

På måndagen så packade vi båten och åkte ut till Junkön hela gänget alltså: våran familj, Thomas och Anna-lena, Granberg och Bettan och Kommisarie Ruuth och Camilla :P Det var en riktigt rolig kväll och dag :D Och som vanligt en ute kväll med baaatarna så blev det att plocka fram gitarren ! ;)







Visste ni att det fanns sälar i Sverige? Nu vet ni :P Den hade drunknat i en ryssja

Miin dröm båt! Som just nu är Claes och Mariennes ;)

På Torsdagen så kom Sandra och Josefine till Luleå! :D Och det var riktigt roligt, för då hade jag någon att vara med och allt möjligt :D Vi var förövrigt på stan och snurrade lite, Sandra och Josefine köpte massa kläder och smink och allt möjligt :P

När vi var inne i strand vem tror ni inte kommer då? Jo om inte Johan igen! Jag typ ba tyst " Det är johan från movits!" dom typ okeeeej? :S Men iaf så åkte vi upp för rulltrappan så kom han bakom oss och inte tänkte jag på det utan jag stod och luta mig mot sidan, så börja han prata med mig! Jag höll ju nästan på att dö! Vi babblade på och det slutade med att vi tog ett till kort med varandra ;)

Sen på kvällen blev det ju att gå in på området ;) Där så kollade vi på Ola som var också helt undebar, kanske inte som Movits då med iaf ;) Sen så blev det ju att åka karuseller också, vi åkte så klart mest Waltzer bara för att jag älskar den och den är helt klart bäst! Sen hände inte så mycket mer faktiskt vi gick mest runt och sånt :)





På fredag och lördag blev det att gå med Rebecca och Mattias Vi kollade på Brolle, Hoff Meistro, Takida, petter, twisted sisters m.fl På fredagen blev det bara att åka en karusell för Mr och Mrs Airas mådde illa xD Så då fick ag åka med Soraya :P På lördagen blev det att åka mer för mig iaf, men eftersom att jag och Rebecca inte har umgåts på länge så har hon blivit en liten mes som inte kan åka karuseller och så åkte jag med Mattias och hans syster och vi åkte då Waltzer :D!

På söndag morgon blev det att kliva upp ed tuppen och sticka och jobba. Hade blivit anlitad av Bandit för att plocka ner plancher eller vad det nu heter xD Jobbigt som fan, men fick ju 300 spänn för det och det tog typ 30 min :P

Igår så åkte jag hem hit till Malmberget och har bara chillat och läst en bok :P Och idag då så har jag mått skit hela dagen och har typ sovit as mycket :S OCh mår ja skiiiit. Sitter nu och lyssnar på Movits! Men ska snart ta en alvedon och lägga mig på spikmattan för har ont i ryggen som fan också :S

Nu blev det ett långt inlägg, men det var ju ganska mycket bilder :)


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback