tjosan!

Igår blev de ju inte så jätte bra uppdatering eftersom att.. jaa, de har jag ingen aning om xD Men iaf jag och Sandra for på stan en snabbis där vart jag köpte ett par vita jeansleggings och ett par rosa tygskor! Och det var liksom svin billigt, byxorna kostade 270 kr, och skorna kostade bara 200 :D med andra ord de gick inte ens på 500 kr :D

Idag så blire drill, eftersom att vi ska ha uppträdande på torsdag, och vårat programm ser ju inte direkt så jätte bra just nu xD Men hursom helst. Efter de blire att brumma till Malmberget och gå p kören :) Och när jag är klar där ska jag hem och panik plugga som vanligt xD Men jag tror att de kommer gå ganska bra på provet imorgon iaf :P

så nu blire väl typ att se en film eller något tills jag ska på drillen :P Eller nej, jag ska måla naglarna :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback