Svar på kommentar



Svar: Ja, de kan jag väl nästan på stå att jag är. Men jag är ingen sån som ber varje dag, och tackar gud för allt jag får, har och äger. Men när jag började tro, på högre makter eller vad man nu ska kalla de, så var de en dag som jag var i kyrkan och började blöda enormt mycket näsblod. alltså jag ljuger itne jag blödde nånstop i minst 20 min! Men iaf så kom det en tant och hon la sina händer på mig, ett på mitt huvud och ett på mitt hjärta och hon började be. Och de slutade.

Så jag tror att de är efter det jag har börjat tro på något. Men jag kan inte specifikt säga vad. Men självklart så är jag kristen, döpt och konfrimerad och de är jag stolt över!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback