Att inte veta vart man har dem man älskar

För typ ett år sedan, hade jag några personer i mitt liv som verkligen betydde hur mycket som helst för mig. Jag och min syster var där flera timmar, och åkte hem på sena natten på loven osv. Vi hade alltid jätte roligt, vi kanske bakade, kollade film eller lagade mat och hade alltid hur trevligt som helst. OCh man kände sug verkligen älskad och som att de älskade att vara med oss like mycket som vi älskade att vara emd dom.

Men sen en dag på sen sommaren, så hände något så idag så träffas vi aldirg, skriver aldrig eller såna saker. hörs aldrig av dvs.

Så alltid nu när jag sitter och tänker på hur de var och hur mycket jag saknar de så börjar jag alltid gråta och det blir som att en klumt växer i mitt bröst. Sen saknar dom oss/mig lika mycket som vi saknar dom? Känner dom samma saker ?

Jag tror ni vet vilka ni är om/när ni läser detta, så vill vara påpeka att jag saknar er

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback