Hejsanhejsan

MEn tjena, har vaknat för ett tag sedan, eller jag typ 1 h. Men nu har jag fixat mig klart, eller ja rättare sagt klätt på min inför idrotten xD Idag efter skolan så blire att försöka fixa allt inför imorgon när vi åker upp till storasjöfallet. Hojja, det kommer typ bli hur as tråkigt som helst! =/ Fast det kan nog bli kul också på kvällarna när man slipper gå xD

Igår på kören så berättade Monika att det skulle vara en lunch konsert på skolan och jag ska få sjunga solo. Men jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska sjunga för låt än =/ Men man får väl se xD

Nä nu blire att snart börja bege sig mot äckel TALLIBANBACKA! =/ GAAH HATAR DEN SKOLAN!

Detta klipp tyckte jag har hur roligt som helst haha xD



-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback