Hejsan alla glada!

Har varit hemma sedan 11 idag får jag år väldigt illa och har haft väldigt ont i magen =/

Men iallafall idag fick jag inte ta moppen till skolan eftersom att det var frost på backen och is på vägarna. Så de blev att ta bussen, vilken det troligtvis kommer att bli helatiden fram över.

Har pratat med pappa om att få en epa. Han säger att jag kan få en på ett villkor. Och det är typ att mamma hjälper till och betalar lite. Så jag ska prata med henne om det när jag åker till henne i helgen. Men jag hoppas verkligen att hon kan hjälpa till för annars kommer jag inte få någon epa. Och då kommer de bli en VÄLDIGT jobbig vinter. Dels eftersom att pappa vägrar köra mig till skolan numera. Och fråga mig inte varför för de har jag ingen jävla aning om!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback