God kväll! :D

Men tjena!

Har nyss kommit från ett varmt bad,och shiiet vad skönt de var! Har nästan glömt hut skönt de var. Nu förtiden så tar man en snabb dusch på 3 min och sean hoppar i kläderna på morgonen. Men iaf. nu ligger jag i sängen i pyjamas och nyrakade ben, och shiit vad skönt de är :P

Håller på att försöka hitta en film eller dyrlikt som jag skulle kunna kolla, men det verkar vara meningslöst /= Så kanske tar och kollar anime ist.

Nu är min älskade shugo chara slut och snacka om att man blir depp! Den var så jävla bra och nu.. nu är den bara slut !!! Ska börja läsa mangan på ett tag :P Men ska börja kolla någon annan också, dock vet jag inte vilken än. Men det blir säkert någon bra :P

Ska försöka skriva en gång till innan jag somnar. Men tills dess GOD NATT! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback