Tjobre!

Idaag så blev deet inte att fara och kolla på Ola och allt som hände på staan. Utan jag var på kören, och tur var de, för nästa vecka ska jag sjunga solo på den bästakyrkliga låten som finns! nämligen Ropa till gud och Shout to the lord, jag kommer alltså både sjunga på Svenska och Engelska shiiet vad kul!

Men efter kören så gick jag och Malin hem till mig, där vart vi planerade till dansen imorson. haha och troo mig klassen kommer hata oss! Vi kommer ha par dans, men för att de skulle bli rättvist så lottade vi paren :P OCh dom bästaste låtarna ska vi ju ha med också! haha :P

Nä nu ska jag lägga mig på spikmattan och kolla på natt på museét 2 :P haha :P


Låten jag ska sjunga solo på :P

Shout to the lord.



låtarna vi ska ha till dansen imoron :P



haha dansen kommer verkligen bli ASROLIG imorgon :P Och man kan ju alltid hoppas att inte alls kommer hata oss imorgon xD

-Kommentarer
Postat av: MADDE

Haha dansen va faktiskt ganska kul :D

- 2009-10-12 @ 16:40:12
-URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: MADDE

Sv: hade inte den blekaste aningen ;)

Först fattade jag typ nada av den där dansen i ringen, sen när man lärde sig va de ju kul ;) haha

- 2009-10-12 @ 18:23:42
-URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback