Tjenna!




Jag och Älsklings Ellenor! <33

Hejsan är hemma nu efter en fullspäckad dag!

Efter skolan så for jag hem en snabbis, jag kanske hann vara hemma ca 1 h eller något innan jag fick panik och var tvungen att nästan springa till bussen, som dock endå var sen! Men när jag kom fram till Gällivare så märkte jag att det var typ  40 min innan mötet ens skulle börja. Så jag gick in till stacken och där jobbade Åsa, så hon hade nyss gjort mackor så hon bjöd mig på en macka. Sen satte vi oss och spelade lite chicago Roligaste kort spelet ever!

Men sen for jag på mötet och de var ca 2 h och kanske 10 min. MEn efter mötet gick jag tillbaka till stacken, snackade med Åsa ett tag och sedan blev det att gå till bussen. Och på station träffade jag Spao och Felix, så satt och pratade med dom ett tag ;P

Och nu är jag hemma igen :P Så nu sitter jag och lyssnar musik och pratar med spao ;P hihi Och idag så missade jag alla bra program jag burkar se! alltså Ugly betty, Desperat Housewives ovh Andra Avenyn! Så då ska jag kolla AA nu snart på datan :P

OCh sen idag ska jag hitta en ny Anime att kolla på också. Troligtvis så blire en som heter " Fruit basket" :D

Nä nu blire att göra annat :D

Puss&Godnatt!!

AntoniaOLivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback