Men God morgon!

Har nyss vaknat, och ligger i sängen med datan på knäna, fatta skönt! JAg har fortfarande inte bestämmt mig om jag ska och se på Ola i dag. Men ja, det är ca 50/50 än så länge xD  Ska ni dit?

Ja, annars vet jag väl inte vad som händer, måste städa rummet, duscha och sen ska jag på kören. Det ska bli riktikgt kul för har inte varit där förra veckan.

Jo juste! Vi ska ju ha prao vecka 47. Och jag har fått prao plats i Luleå på Sub Co. Det kommer bli riktigt kul. Ett par andra i min klass ska också praoa i Luleå. hihi. Man måste ju ta tillfället xD haha. Har typ sakt till folk jag känner i Luleå att dom måste komma och äta lunch hos mig :P :D



Haha, nä nu ska jag ta och slö kolla lite tv! :D



-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback