Klippning och KAlix idag! :D

Idag blire klippning och Kalix! Ska träffa Ida! Har typ inte träffat henne på 5 år? aja svin längt iaf! Ska vara på gymnasie byn typ kvart i 1 eller något sånt. så ska ta och hoppa direkt i en dusch!

HAde ju med min dator igår på tåget så alltså den är i Luleå! Fatta bra, för jag har alla mina biler och allt på den! :D och Syssna musik SPOTYFI så jag kan kan lyssna mucik också! BRA VA! Så bara för att jag har med mig den ska jag lägga ut två bilder som jag gjorde på PS






Mitt mitt liv i bilder eller något sånt xD

-Kommentarer
Postat av: josefin

drillstavarna gillar vi :d

- 2009-11-01 @ 15:10:07
-URL: http://josefiiinhaglander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback