hihih (a)

Okej, nu vet jag att jag verkligen har varit jätte dålig på att uppdatera här menmen xD

Jag har iaf nyss kommit hem från stacken. Det har faktiskt varit riktigt kul idag! Vi har bakat, snackat en massa med Bagge och hubbe, och så har vi klättrat, det var riktigt kul! Dock  blev vi jätte trött i armarna, och nu har jag svin ont i händerna, typ blåsor på dom xD

Imorgon blire att vara med Malin, vi ska leda dans på måndag så vi ska hitta en låt till de, och sen ska vi på kören. Och där kommer vi nog få en massa information om lägret vi ska på. Och sedan så blire massa kul!

Nä nu fick ajg nå ryck och slog på plattången. va fan äre för fel på mig? xD. haha men nä sitter och kollar mig i spegeln just nu och då fick jag nå ryck xD

haha nä men hare bra! Och jag ska verkligen försöka vara lite mer aktiv på bloggen xD

Pusshejs!

AntoniaOlivia :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback