Hemma igen!

Först vill jag tacka Madde som bloggade i min blogg igår :) Jag gillar bilderna som hon la in (Y) Jag kom hem ganska precis nyss, efter att ha varit i Kalix då, och det var faktiskt riktigt kul att träffa Ida igen! Riktigt rolig tjej jue!

Igår gjorde vi inte så jätte mycket, vi kollade film, spelade chicago. Men Ida lärde mig jätte mycket med PS så nu kan jag så mycekt som jag behöver :) Jag/vi gjorde också en bloggdesign till sandra :) www.sandrrajjohansson.blogg.se Ni kan ju kolla in den :P

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, jag kanske tar och bara lite sconse, det är jag riktigt sugen att baka. Tänk er bybaknta scones och en kopp the :P shiiiet vad mumsigt!

Puss & Kram

AntoniaOlivia


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback