Hejsan!

Men tja!

Tyvärr så hann jag faktiskt inte skriva igår, hela dan var ganska hastig eller vad man ska säga xD

Men Idag iaf så har jag varit i på rannten hela dagen! Det började med kyrkan, var ju där och sjöng, solo dessutom och om man får säga så, så liksom SHIIET VAD BRA DET GICK! Jag  är nästan stolt ver mig :P
Sen åkte jag till malin där kollade vi en film Som heter " The uninvited" OCh svin bra varen!!!

Sen så Åkte vi tillbaka till kyrkan och så har vi fått veta lite om julspelet som ska vara, och jag ska vara ängel (A) haha xD Sen kollade vi en film där också och den hette " Pojken i randig pyjamas" Och den var också svin bra! JAG GRÄT! Den handlae om koncentrationslägret och de.

Och nu är jag hemma! sitter och pratar med Jimmy på msn (= han är bara så bäst! OCh snäll ofc! Men nu kommer lite bilder!

Och ett tack till Mats som fotade under konserten !
























Puss&Godnatt!

AntoniaOlivia!





-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback