Midnattsvisningen



Midnattsvisningen var hels underbar!

På väg in till biosalongen.

Jag och Ove började gå till sf vid 20.55 när vi var framme så var det jätte mycket folk, men vi kom ändå ganska bra i kön :P Vi köpte en mega popcorn och två drickor och sedan blev det in i kön in till slongen. Det tog ganska lång tid pga det var leg kontroll på alla. Många hade glömt leg så det var kaos där, en som kom från Kalix hae glömt sitt så hon hade stått och as bölat. Och några ringde sina föräldrar och verkligen SKREK att de skulle komma med deras leg. Men jag var ju smart och tog med mitt så jag var cool lugn :P

Twilight

När Twilight var så var det ganska mycket snack och en massa som sprang på toaletten och såna saker. Men det kan jag ju förså de allrs flesta som var där ver verkligen riktigt fans och hade redan sett filmen typ 20 gånger. Men som vanligt så var den ju väldigt bra! :D

Pausen

Twilight tog slut vid halv 12 så medans vi väntade på att New Moon skulle börja så var kiosken öppen och folk gick på toa. OCh jag lovar kön var hur lång som helst typ ända upp till Max. Men jag gick till kiosken och köpte nya drickor till mig och Ove och en M&M påse ;P Det var också prisutdelningar. Dock vann jag ingeting! SUR JAG BLEV!

New Moon

När New Moon äntligen började så ÅH, jag kunde knappt förstå att jag såg den! Den var underbar! Jag älskar den. Men som tur var så var det inte många som skrek och såna saker. Så det är jag glad över ;)

Lite biler från kvällen :P



Min klädsel



Hade på mig vampyrgaddar xD









Och snygg popcorn sak vare ju också, så den var jag bara tvungen att spara!! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback