Måndag ;)

Men tjena!

Idag har inte hänt så jätte mycket, var ju på sjukhuset idag fick veta lite om mina prover, och alla var bra förutom ett vilket var insulinkörtlarna. Vilket betyder att jag löper verkligen stor risk att få diabetes. De sa ju tidigare att jag inte hade de, på vårdcentralen, eller att jag ens hade risk att få de. Men nu så på barn så sa de att det var stor chans att jag faktiskt kan få de. Men jag ska verkligen försöka kämpa så att jag inte kommer få de.

I skolan hände väl inte så mycket. Jag har snart skrivit klart mitt prov om Indien. haha, det är ganska mobbat att vi ska göra ett eget prov. men jaja ;P Fick också tillbaka svenska orden som vi skrev i torsdags. Och där hade jag G, blev ganska förvänad eftersom att jag inte hade pluggat alls =/ haha hade ju glömt böckerna under lovet hemma och sen så jaa. Fick också tillbaka mitt utkast på novellen, haha, jag hade typ skirivit " så " 30 gånger :O det var hon itne så glad över. men shit the same :D

Efter skolan så tog jag, Madde, och lollo bussen till kupan. Typ alla hade glömt passerkortet. Och min pappa var inte hemma, och mitt var inte klart än. Så vi skulle vänta där tills Maddes mamma kom, och när vi stod där ute och väntade, så liksom kom det en kille på typ 20 år? lite drygt kanske. Så när han kom ut så jag ba tog tag i dörren bakifrån och ba " Tjenis" åt han. Haha jag dog ju typ xD. Men när vi väl kom in så ville inte Lollo träna så hon gick. Så det blev bara jag och Madde. Träningen gick annars bra, tränade både styrke och kondition.

Så nu ska jag börja träna på gym MINST 2 gånger i veckan,  och då ska jag försöka kupan en dag och fyfion en dag. Så nu på onsdag ska jag bjuda Madde på mit remiss kort att träna på fysion med mig ;P

Åh shiit vilket lång inlägg detta blev. men hoppas att ni orkade läsa ;)

Puss&kram

AntoniaOlivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback