Mammsi nu

Hello.

Sitter hos mamma nu och bloggar med min lilla mini pc, det känns ganska jobbigt, men eftersom att jag ska vara här ganaka så änge så vänjerjag mig på ett litet tig. Och det känns såååååå skönt att kunna skriva d på ett vanligt sätt, eftersom att mitt D har låssnat på min stora dator :S

Sedan har det inte hänt så jättte mycket, på tåget vare ganska chill, lyssnade musik och satt och läste " När jag hör din röst"  Måste ju vara lite taggad till på torsdag vettni ju :P

Det kan hända imorgon att jag KANSKE kommer jobba. Jag bvet inte riktigrt vad det är jagkommer att göra. Men om jag gör det får jag iaf 100 kr/h så pengar blire ju och det begöver jag verkligen :P


-Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Träffa vännerna lite tror jag:)

- 2009-11-14 @ 10:38:41
-URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback