Home igen !

Haha, jag vet att ni bara ÄLSKAR min  svengelska ;)

Sitter nu och pratar med min kusin från Kåge, ett tag sedan kan man säga. Eller jag egentligen typ första gången. /=

Men iaf mötet gick jätte bra. Har lite jobb nu under snöyran, och sedan under lussavakan. Ska också fixa en artist till Lussevakan. Jag och Karin är ju grymt sugen på att ta Markus igen, men jaaa. Ingen verkar vilja det xD

Egentligen skulle jag behöva fixa en bloggdesign till Sandra fast jag har faktiskt inte hunnit, eller orkat. Ingen inspiration liksom! Och imorgin äre PROV! JISUS! kom på de nu när jag skrev. menjag måste pluss nu!

Pussbye!


-Kommentarer
Postat av: syster

vilken kusin :LO?



svara i min blogg

- 2009-11-05 @ 09:13:45
-URL: http://matildaholstad.blogg.se/
Postat av: Marie

Kan ni inte ta Björn Rosenström hit ? ;)

- 2009-11-05 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback