Helgen

Fredag

På fredag så vare basket som gällde! Vi hade fått VIP biljetter från 4an av Ove, så vi fick en bit mat, svin gått vare och sen så fick vi se matchen gratis. Och det var faktiskt riktigt roligt! Efter matchen så gick vi på hemmakväll och mamma köpte lite godis. Sen gick vi hem och kollade på desperat houswives sen blev det sängen ;P

Lördag

En dag som man äntligen fick sova ut! Det blev lit efrukost och sånt. Sen gick vi till Ulla och hasse vart man fick en massa gott i sig xD som vanigt, man blir varkligen bortskämd när jag kommer dit. Egentligen skulle jag ju ha tagit tåget hem igår, men det orkadde jag verkligen inte =/ Så när vi kom hem blev det att kolla på mer Desperat Houswives

Idag (söndag för er som inte visste )

Idag skulle jag ju ha tagit det tidiga tåget hem, Dock var det fullsatt och ajg orkade verkligen inte stå hela vägen hem, så jag gick tillbaka hem? xD Och åt frukost och lite sånt. Sen gick vi till Kulturenshus och tittade på någon konstutställning. Och sen blev det en fika, dyrt som fan vare på det där stället =/

Sen gick vi hem och kollade på gissa vad? Desperat Houswives så klart. Och sen blev det tåget hem:P

Så det har väl varit hela min helg istort sett, bara chill och ingeting :P

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback