8 saker lista

Här får ni en liten lista också, lite tidsfördriv :)

~> Skriv 8 saker du ser fram emot:

* Praoveckan hos mamma
* Lucia
* Jullovet
* Julafton
* Markus nya skiva :)
* Skolavslutningen i nian
* att få börja gymnasiet
* Sommaren och båten och alla underbara kvällar på klubben!

~> Skriv 8 sanningar om dig själv:

* Jag är väldigt stressad
* Jag vill verkligen ha en epa
* Jag älskar att få kommentarer
* Jag älskar mina vänner
* Jag kan köra båt ;)
* Jag ska snart ta skäpparexamen, förhoppningsvis får jag de i julklapp
* Jag älskar att sjunga och spela på min gitarr
* Jag skulle inte kunna leva utan mitt capo ;)



~> Skriv 8 saker du brukar säga:

* typ
* fan
* ööh, inte fattar jag
* Tjobreminmacka
* men ååh
* bloggen
* gitarr
* musik




~> Skriv 8 saker du har på dig nu:

* T-shirt
* Bh
* trosor
* -
* -
* -
* -
* -

~> Skriv 8 personer du utmanar att göra denna lista

* Mia
* Daniela
* Tina
* Marie
* Ehlin
* Sandra
* Malin
* Och alla andra som läser min blogg :P



-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback