12 Maj

Tjosan! Idag har jag väl inte gjort så jätte mycket. Kom hem från skolan. Insåg att mina 500 kr var borta, så ringde och frågade pappa vart som var. Samtidigt så frågade jag när vi skulle köpa min hjälm, och han sa att haninte tyckte att det var så jätte bråttom. Men då sa jag att jag behöver en hjälm eftersom att jag troligtvis kommer att åka med Malin, så da han Jaha, men gå ner till trappen så kollar du på hatthyllan. Och där var min älsklings hjälm. Jag fattar inte att jag inte märkte det när jag kom hem först :S                  
                                                                                
På svenskan idag så ska vi ju jobba om något som berör, eller var mannu ska säga. Men iaf jag ska jobba om mobbning, så jag har bestämmt mig att göra en powerpoint redovisning. Så nästa lektion ska jag interjuva en Lärare på skolan, Åsa Holmström, och så ska jag nog också ringa bris och fråga lite saker.

På so;n jobbar jag och Ida om Mormonkyrkan, då ska vi ringa och interjuva någon, jag har hittat ett nummer, men vet inte om det är ett riktigt. Sedan så skulle jag också vilja hitta någon som har varit mormon och sedan hoppat av, så om någon vet, kan ni väl höra av er?

Nu blire att kolla på tv, så skriver mer imorgon

Puss & kram


Olivia

-Kommentarer
Postat av: MADDE

Sv: haha ja den mopeden är häftig ;)

- 2009-05-13 @ 15:01:43
-URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback