10 maj

God dag alla underbara!

idag har jag inte gjort så jätte mycket, bara tråkat sönder, och testat nya kläder :P Ska snart ta och fara till Malin, fast jag har ingen aning om vad vi ens ska göra. Det blir säkert att kolla någon film, troligtvis skräckis :P hojja, imogron börjar skolan igen, faaan vad trååk. Men äkönt, hellre det än att sitta hemma  och trååka. Och dessutom hr jag säkert hamna efter när jag inte har varit i skolan sedan halva onsdagen. Men det löser nog sig iaf, hoppas det! Nå nu ska jag ta och gnälla på min far att han ska köra mig till Malin :P


Ps Bara 18 dagar tills jag fyller år, och endast 9 dagar kvar tills att jag får brumma moped ! :D Ds



Puss&kram


Olivia


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback